Home

Ce este whitebord animation???
„Animația pe tablă albă” este un stil de clipuri video care prezintă imagini statice desenate pe un ecran. În mod obișnuit, ilustrațiile sunt însoțite de o narațiune care prinde la public prin povestea care este spusă în cadrul desenului. Aceste animații sunt simple, dar foarte captivante.

Cum pot folosi un clip de acest fel???
Animațiile whiteboard pot fi folosite ca un mijloc eficient al strategiei dumneavoastră de marketing. Sunt ușor de memorat, au un impact mare și pot fi produse relativ ușor. Pot fi completarea perfectă a site-ului web și pot fi integrate cu ușurință în strategia de promovare pe site-urile de socializare.
De ce videoclipuri cu animație pe tablă albă ( Whiteboard animation)?
În ziua de azi oamenii vizionează din ce în ce mai mult clipuri online. Un studiu recent arată că 6 din 10 persoane preferă să vizioneze videoclipuri online mai degrabă decât emisiuni TV.
Potrivit Cisco, peste 80% din totalul traficului online se va orienta către clipurile online până în 2022 și asta deoarece mintea umană procesează mult mai ușor elementele vizuale grafice combinate decât textul obișnuit. Există mai multe tipuri de clipuri în stilul Whiteboard Animation, cum ar fi Vlog-uri, clipuri live, clipuri de prezentare, tutoriale etc, Whiteboard Animation devenind astfel cea mai eficientă metodă în care poți investi pentru promovarea produsului sau a serviciului tău.
Începând cu 2010, Royal Society of Arts a convertit discursuri și cărți din programul lor de evenimente publice în Whiteboard Animation. Primele 14 clipuri animate realizate de Royal Society of Arts au adunat 46 de milioane de vizionări în 2011, transformând canalul de YouTube al RSA canalul nr. 1 nonprofit din întreaga lume (sursa: theguardian.com).
Videoclipurile de tip Whiteboard Animation sunt, probabil, cele mai populare și cele mai captivante tipuri de videoclipuri. Avantajele unui clip Whiteboard Animation față de un clip tradițional sunt următoarele:
Ies mai ușor în evidență și sunt mai potrivite pentru a atrage atenția publicului.
Sunt mai ușor de reținut.
Pot transmite mai multe informații într-un mod concis.
Pot fi folosite pentru dispozitivele mobile.
Au o rată de conversie mai mare.