Întrebări frecvente
Ce este „Whiteboard animation”?
„Animația pe tablă albă” este un stil de clipuri video care prezintă imagini statice desenate pe un ecran. În mod obișnuit, ilustrațiile sunt însoțite de o narațiune care prinde la public prin povestea care este spusă în cadrul desenului. Aceste animații sunt simple, dar foarte captivante.
Cum pot fi folosite clipurile de acest fel?
Animațiile whiteboard pot fi folosite ca un mijloc eficient al strategiei dumneavoastră de marketing. Sunt ușor de memorat, au un impact mare și pot fi produse relativ ușor. Pot fi completarea perfectă a site-ului web și pot fi integrate cu ușurință în strategia de promovare pe site-urile de socializare.
Ce înțelegem prin „Clipuri de prezentare”?
Prin „Clipuri de prezentare” înțelegem un material video de aproximativ 1 minut cu elemente grafice reduse ca număr, respectiv o imagine și o siglă, restul clipului fiind ocupat de text. Atât elementele grafice cât și fundalul sonor sunt alese și furnizate de către beneficiar. Durata de execuție este cuprinsă între 1-3 zile din momentul în care beneficiarul furnizează toate informațiile necesare.
Ce sunt „Felicitările video”?
Prin „Felicitări video” înțelegem un material video de aproximativ 1 minut, cu elemente grafice standard sau cu imagini personale. Aceste materiale pot înlocui urările/ felicitările de sărbători sau alte ocazii, cum ar fi zilele de naștere etc. Se pot transforma în surprize plăcute, în funcție de elementele grafice folosite (imagini personale, momente unice). Și în cazul acestui tip de material video, imaginile și fundalul sonor vor fi alese și furnizate de către beneficiar. Durata optimă a acestor materiale este de 1 minut, pentru a putea fi postate pe Instagram 😊. Durata de execuție este cuprinsă între 1-3 zile din momentul în care beneficiarul furnizează toate informațiile necesare.
Ce înțelegem prin „Invitații video”?
Invitații video pentru diferite evenimente nuntă, botez, majorate etc.
Invitațiile clasice de nuntă, cele pe hârtie, pot fi înlocuite cu clipuri video care pot da mai multe detalii din povestea petrecută de cei care urmează să-și unească destinele. Mai mult, aceste invitații se pot trimite de mai multe ori, nu se pierd și se pot păstra oriunde, pe laptop, telefon sau, de ce nu, pe canalul de youtube. Aceste invitații pot să fie construite după template-uri existente sau pot fi personalizate cu fotografii importante pentru viitori miri. Și, bineînțeles, pot să aibă ca fundal sonor melodia aleasă pentru „dansul mirilor”. Durata de execuție este cuprinsă între 1-3 zile din momentul în care beneficiarul furnizează toate informațiile necesare.
Ce sunt „Clipurile de promovare”?
Clipuri de promovare și de susținere a diferitelor campanii
Aceste materiale video vor fi mai complexe, atât ca structură cât și ca elemente grafice. Scopul acestor materiale este acela de a spune o poveste, de a atrage atenția și de a genera anumite reacții, de aceea scenariul unui astfel de clip este mai complicat decât cel al unui clip de prezentare. De aceea și durata de execuție va fi mai lungă
Cum plătesc?
Plata se poate face în două feluri:
- prin transfer bancar, în contul firmei.
- Cu cardul, prin generarea unui link de plată personalizat.
Cum comunicăm?
Putem comunica prin email sau telefonic. Evident că este mai eficient să ne auzim, dar sunt lucruri pe care trebuie să ni le transmiți prin mail.
Înainte să ne contactezi, ar trebui să te gândești la câteva chestiuni clare despre clipul pe care îl vrei:
- Cui se adresează?
- Care este mesajul pe care vrei să-l transmită?
- Care sunt cuvintele cheie pe care vrei să le conțină clipul?
- Care este fundalul sonor care crezi că se potrivește cel mai bine cu mesajul pe care vrei să îl transmiți, sau cu publicul țintă, sau cu activitatea pe care o desfășori?
- Unde o să apară clipul? Facebook? Youtube? Instagram? De exemplu, pentru Instagram, clipul ar trebui să aibă un format pătrat și să fie mai scurt de 1 minut.
- Care sunt datele de contact care vrei să apară în clip?
- Dacă ai un scenariu pregătit, vrei să îl pregătim împreună sau vrei să ne gândim noi la o variantă.